Barnekirke_Colour_Text

Barnekirken er søndagsskolearbeidet vårt.
Vi har barnekirke parallelt med gudstjenesten søndag kl. 11.00.

I barnekirka deler vi oss i ulike grupper etter alder.
Noen grupper er i kirka, og noen er i Espira barnehage rett over veien. På samlingene har vi andakt, sanger, leker og aktiviteter. Vi lærer fra bibelen og har det gøy sammen!

barnekirken-oversikt

De ulike gruppene:

Babysang-1-2000x1200

0-2 år lekekrok i foajeen i kirka

I foajeen er det gode sofagrupper med lekematter for små barn. Her har man kort vei til kirkesalen, og man kan også følge med på Gudstjenesten over høytaleranlegget i foajeen.

3-6 år Cubbies 1.etg. Espira Barnehage

Cubbies er for alle barn fra 3-6 år. Her kan du som forelder også være med om du ønsker det. Cubbies starter kl.11.00 samtidig som gudstjenesten.

1.-4. kl. Sparks 2.etg. Espira Barnehage

Sparks er for deg som går i 1.-4.klasse. Vi holder til i 2.etg i Espira (bruk inngang på baksiden av barnehagen.) Ønsker ditt barn at du er med på samlingen er du velkommen til å delta. Sparks starter også samtidig som gudstjenesten kl.11.00.

5.-8. kl. T&T 2.etg. kirka

T&T starter sin samling i kirkesalen på gudstjenesten, her er vi med på de første sangene. Etter en kort stund går vi opp i 2.etg og har resten av vår samling her. Alle barn fra 5.-8.klasse er velkommen til å være med på T&T!

HeleGjengen-søndag

Ansvarlig hovedleder